- Mooi zonder gezeur
- Full-service reclame
- Langdurige samenwerking
PromoVisique bestaat vijftien jaar
Dit jaar bestaat PromoVisique, het bedrijf van Arjan Roosenburg en Marinus Vlot, vijftien jaar. Hoe zijn ze eigenlijk op het idee gekomen op PromoVisique op te richten? En wat heeft dit bedrijf de afgelopen vijftien jaar allemaal gedaan? Lees het in deze zes verhalen!
Van mini-onderneming tot goedlopend bedrijf
Wat begon als een project voor hun opleiding, liep uit tot een goedlopend bedrijf voor Arjan Roosenburg en Marinus Vlot. Met nul ervaring in de reclamewereld hebben ze alles zelf uitgevogeld. Met een mooi resultaat.
“Onze gezamenlijke passie is concepten bedenken”
Bij PromoVisique willen ze een compleet verhaal, waarmee ze mensen kunnen activeren. Arjan Roosenburg en Marinus Vlot vormen samen het brein achter PromoVisique.
"We zijn er niet op uit om een logo te verkopen, maar om een ondernemer verder te helpen."
"Verplicht doorgaan zorgt er ook voor dat je verder komt. Het is niet sexy of stoer, maar het vormt je wel."
"Normaal begin je aan een opleiding en leer je ergens voor. Wij hebben het andersom gedaan."
"Onze gezamenlijke passie is concepten bedenken. Dat begon al tijdens de mini-onderneming."
Neem contact met ons op“Twee jaar lang zorgen dat je niet verzuipt”
Sinds de oprichting van PromoVisique in 2002 groeide het bedrijf gestaag met twintig tot dertig procent per jaar. Het ging enorm goed. Toen brak de crisis aan die roet in het eten gooide en bijna een faillissement tot gevolg had.
“We willen het verlengstuk zijn van het idee van de klant”
Een nieuw logo, nieuwe huisstijl of campagne? Dan ben je bij PromoVisique aan het goede adres! Binnen PromoVisique zijn we continu aan het denken hoe het beter of leuker kan en denken graag mee met de klant.
“Een kantoor dat de creativiteit van ons bedrijf uitstraalt”
PromoVisique bestaat dit jaar vijftien jaar. Sinds twee jaar zit het kantoor op de bovenste verdieping van de Geminitoren in Capelle aan den IJssel. Maar achteraf was dat misschien niet heel handig…
“We willen boven water krijgen waarin een bedrijf uniek is”
Bij PromoVisique denken ze mee met de klant, luisteren naar zijn verhaal en ideeën. Ze luisteren kritisch naar de klant om te kijken of hun verhaal klopt. Hun creativiteit zetten ze in om te laten zien waarin een bedrijf uniek is.